tisdag, augusti 25, 2009

Allie boop

Kissie går tydligen på Allie, eller gjorde i alla fall. Varför undrar jag? Självklart gör hon som så många andra och missbrukar detta bantningspiller. Så sjukt jävla onödigt, tycker jag. Alltså alla har vi olika former och storlekar. Jag accepterar det på mig själv och på andra. Vi ser helt enkelt olika ut.

Different

Men nu ska tydligen smala tjejer bli ännu smalare. Okej? Whats up with that? Jag har förståelse för att tjejer eller killar som väger mer använder detta piller men Kissie? Kom igen. Snacka om att spä på denna utseendefixering. Så onödigt och sjukt.

Lägg ner allie

Receptbelägg Allie eller låt personerna ifråga väga sig på apoteket och om de har över en viss bmi så får de använda det. Annars no, no, no. Ibland tröttnar jag något sjukt på de sjuka ideal vi har här i världen. Inte sagt att jag är perfekt eller felfri. Men jag är långt ifrån de sjuka ideal vi har här i världen.

Sick world

Inga kommentarer: