måndag, augusti 10, 2009

Uproooop

Tydligen har jag kvar min gamla adress. Men vad ska jag ändra till? Jag har ju egentligen ingen adress. Kanske ska lagra den? Hämta den en gång i veckan och se glad ut. Ska kolla upp en sak innan dess bara.

Mail

Vad händer annars? Ja, jag har typ inget internet, eller jo det har jag. Men det blir inte att jag använder det så mycket eftersom jag använder kompisens dator. Inte så kul att snylta på den hela tiden. Innan kunde jag ha på datorn hela dagen utan att bry mig men här fungerar det inte så. Här ligger jag mest och läser och hänger med kompisarna. Och jobbar såklart. Jobb blir det idag också. Sista veckan. Eftermiddagspasset. Fyra dagar. Sen är det över för denna gången. För alltid?

Time

Väntar fortfarande på att Dajno ska höra av sig efter att ha frågat efter min mail-adress. Men än så länge är det tyst. What's all that about Dajno?

Mail och koder

Inga kommentarer: