onsdag, augusti 19, 2009

Travel around

Förlåt mig för att jag inte skrivit på ett tag. Har inte haft något att skriva om direkt och sen drog jag iväg till Götlabörg i början av veckan. Där spelade jag lite squash och hängde med M. Det var, vad ska man säga, händelserikt.

Adventure

Nu har jag mer och mer fokuserat på att åka utomlands och det lutar väldigt mycket åt Indien just nu. Får kolla mer exakt denna veckan för att sen bestämma mig. Innan jag drar ska jag göra min lilla turné är det tänkt och efter detta är det bye bye Sweden. Om det blir så får vi se. Man vet aldrig med mig.

Foreign

Skola blir det inte överhuvudtaget. Möjligtvis till våren men inte just nu. Inte redo att göra det än och bli fast ännu två år. Inte så kul då. Först resa och sen plugga igen.

Language

Inga kommentarer: