fredag, december 12, 2008

Come on

Idag blev jag kallad Anton på jobbet. Efter Olle Sarri. Jag tar avstånd från detta. Jag är inte lik honom. Men nu är det fem personer som tycker det. De har fel. Hör ni det? Ni har fel, fel, fel.

Jag ska ut och fota i snön nu. Ska ligga i alla möjliga och omöjliga positioner. Om ni ser någon dum jäkel ligga i snön och se dum ut. Det är jag. Alla gånger.

In kom en sms-bild och saken var klar. Skådade den vackraste lucia jag sett hittills i mitt liv.

Fått höra "du är ju för fan rolig" efter några månader på jobbet. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Alltid fått höra att jag är positiv men rolig? Aldrig.

"Man är inte attraktiv om man mår dåligt, och man mår dåligt av att inte vara attraktiv" sa en kompis idag. Fan vad bra sagt. Även om situationen i sig är rätt tråkig.

En av de två som gav mig en komplimang för någon dag sen ska sjunga en sång för mig någon gång. Det är knappt så jag vet vart jag ska ta vägen. För mig? Oh my, oh my.

Nu - utgång.

Inga kommentarer: