tisdag, december 09, 2008

Skriva

Jag har kontakter. Kunskap. Visar att jag vill. Är bra på att skriva. Kan förmodligen bli bättre men jag är bra på att skriva. Inte dålig. Men är det något som skiljer mig från dem andra? Det är en fråga jag behöver ställa varje gång jag blir nekad ett jobb. Vad har dem som jag inte har?

Got it?

Idag så utvidgade jag mina jaktmarker efter inrådan av en kontakt. Jag skriver nu inte för en, inte två, inte tre utan fyra olika sidor för att bli bättre. Få mer utrymme och en större chans till att bli upptäckt. Är jag mediekåt som gör såhär?

Space

Jag kan själv bestämma hur många tecken jag ska komma med varje vecka. Hur mycket jag vill sälja mig för att uppnå mitt mål. En dag kommer jag att nå dit. På ett eller annat sätt. Mina mål är klara.

Goals

Inga kommentarer: