tisdag, december 02, 2008

Future decides

Satt på jobbet idag och funderade. Blir ofta så. Jag vet inte om jag blev glad eller ledsen av min fundering. Men det handlade om när jag kommer lämna över boken till vissa personer. Jag gick igenom det i huvudet och på ett sätt kände jag glädje och på ett annat kände jag sorg. Ledsen över att jag tänkte som jag gjorde. Glad över att jag gjorde som jag gjorde.

Book

Vilket är rätt att göra då kan man fråga sig? Gjorde jag fel på båda sätten? Inget av dem var kanske rätt. Det kan finnas en bättre lösning på problemet. Vad just den är vet jag inte just nu. Förmodligen kommer jag göra som jag gjorde i mitt dagdrömmeri idag. Inte förändra överlämningen på något sätt. Jag vill nog se om jag kommer känna så som jag gjorde i min fundering. Framtiden kommer svara på det.

The future has the answers

Inga kommentarer: