måndag, december 22, 2008

Tillsammans kan vi förändra världen

Snart julledigt. 8,4 timmar kvar tills jag får ledigt i fem dagar. Sen jobb i två dagar till och ledigt i fem dagar till. Underbart. Jag har inhandlat alla julklappar och känner ingen stress överhuvudtaget.

Christmas presents

Förlåt, oavsiktligt så ljög jag. Jag har en julklapp kvar. Den är till cancerfonden. De ska få en julklapp av mig i form av pengar. Jag tycker alla som läser den här bloggen borde ge ett bidrag till dem. Säg till alla era släktingar och vänner. Samla ihop så mycket pengar ni bara kan. Tillsammans kan vi hjälpa andra.

Collect

Jag berättar i bloggen om hur min mamma gick bort just nu. Försöker fortsätta på min historia om min mamma. Men det är svårt. Jobbigt. Tungt. Det väcker mycket känslor inom mig och oftast blir jag väldigt nedstämd. Livet tog en person som betydde allt för mig. Som jag fortfarande kämpar för att göra stolt. Därför är det jobbigt att skriva om det. Jag hoppas ni har förståelse för det.

Write

Men SNÄLLA!!! Ge ett bidrag till cancerfonden så blir jag hemskt lycklig. Alla bidrag är uppskattade. Om du har en massa mynt i en spargris så ge dem det. Några hundralappar du inte vet vart du ska göra av? Ge dem det. Många bäckar små. Tillsammans kan vi göra världen bättre. Friskare. Lyckligare. Ge ett bidrag.
Gå in här och ge dem ett bidrag om du vill. Om du sen berättar det för mig är jag tacksam. Din och min hjälp behövs. Tillsammans kan vi besegra cancer. För både din och min skull.

Fight it

Inga kommentarer: