lördag, september 13, 2008

Cold in here

Klockan ær 08.12 hæar i husavik, Island och idag ska vi ge oss ut pð valskðdning. Det tar ungefær fyra timmar och det ska bli rætt kul faktiskt. Kommer nog bli rætt kallt sð jag tar pð mig min vinterjacka idag fær eventuella blðsvæder som de varnar om dær ute. Hur kallt det blir vet jag inte men det lær jag ju snart mærka. En sak ær sæker i alla fall. Jag kommer inte frysa.

Freeze

Jag kommer uppdatera mer och bættre nær jag kommer hem. Men med de kvartar jag fðr sitta hær vid datorn sð hinner jag inte sð mycket. Alexander har færresten planerat en avskedsfest fær mig. Jag bævar redan faktiskt. Sen har jag ordnat sð att jag kommer fð praktiskt taget allas foton hær fær att sedan lægga ut dem pæ en hemsida sð att alla kan dra hem dem. Dð har ni ocksð bilder att kolla pð. Jag ær med pð nðgot hærn pð nægon festbild annars lær jag inte synas alls kan jag sæga. De festa igðr ocksð. Alex snarkar som en orkan som drar fram. Det ær nðgot jag inte kommer att sakna i alla fall.

Snark snark

Inga kommentarer: