lördag, september 06, 2008

Dra i den då

Inatt vaknade jag av att Alex, min rumskompis, sitter på sängkanten och spyr. Det forsar ut spyor ur käften på honom. Jag blir förbannad och jävligt äcklad. Orkade dock inte ta tag i en diskussion med en människa som är packad som helvete på sprit.

No drunkie

Några timmar senare vaknar jag igen. Av att Alex nu drar i mitt lakan. Min fråga blir givetvis vad fan han håller på med. Han skulle göra en pungdragning. Ja, ni läste rätt. P U N G D R A G N I N G. Jag förstår er reaktion. Föreställ er då min då klockan var runt 04.17 på natten. Ber han att lägga sig...för helvete. Varpå han svarar käften. Efter ett tag ger han sig dock och lägger sig i sin nerspydda säng igen. Äckligt, tänker jag.

Dra i pungen?

På måndag är det jag som pratar med chefen och ber om att få dela rum med någon annan. Skarabon till exempel. Han är själv på sitt rum. Har redan kollat med honom och det var okej att jag började dela rum med honom istället. Ska kanske sova där uppe redan inatt om idioten.... oj, ursäkta, Alex ska supa. Då orkar jag inte vara kvar här nere.

Uppdaterar er senare

1 kommentar:

Anonym sa...

min kära bror det verkar som att du har en trevlig visstelse på island:) se till så att du skyddar juvelerna:) hehe ha de bäst lillebror hörs