söndag, september 14, 2008

Whats up?

Valskadningen igar var sadar. Vi fick se ryggen av tva valar pa avstand. Efter det satt vi pa baten och vantade pa att de skulle dyka upp igen efter att ha dykt. Hur trakigt som helst. Men tydligen ska det finnas valar i Akureyri ocksa. I hamnen. Dar ar de aret runt och jag ska dit nasta helg sa forhoppningsvis ser jag nagra valar da.

Whaleback

Basta av allt pa batturen var min tellietubbiedans (stavning?) med min oerhort snygga (las fula) blaa overall. Den lana jag av valforetaget. Finns bilder pa overallen som jag kommer visa nar jag kommer hem till Sverige sen. Sen ett glatt rykte. Nagon har borjat sprida att de ska satta pa internet igen nasta vecka. Nagot jag tvivlar oerhort pa. Detta da jag sjalv pratade med chefen for hotellet i veckan och dar sa hon att det inte alls skulle sattas pa. Inte nu och inte sen. Far se hur mycket sanning det ligger i ryktena i veckan helt enkelt.

Rykten florerar

Alex fortsatter husera och rasera. Idag sov han inte pa hotellrummet. Vilket var oerhort skont. Han kom och hamtade hotellnyckeln for en stund sen. Vart han har varit vet jag inte forutom att det var ett rum pa hotellet. Han dackade formodligen pa nagot rum. Han ar en fullstandig jubelidiot. Faktiskt. Arligt talat.

Jubla for idioten

Inga kommentarer: