söndag, september 07, 2008

What happens?

Han var lugn igår. Alex, tryffeln, åre, åke eller vad du nu vill kalla honom. Han gick ut. Det gjorde han men han kom hem runt 5 imorse och detta utan att väcka mig. Framsteg sker. Försent i och för sig men ändå. Detta utan att snarka som en idiot också. Sen vakna jag vid halv nio och gick upp och prata med Victor, Johannes och Steve. Först var det jag och Victor sen kom de andra allt eftersom. Satt och pratade i några timmar.

Talking

Igår så kolla jag och Johannes på film istället. När alla andra skulle på fest. Vi klara oss bra ändå. Hade roligt och satt sedan och snackade med las kirunas som de kallas. Två töser från kiruna som igår skulle ut på en kvällspromenad.

Talk a walk

Jag ska absolut prata med Victor och Steve igen. De är bland de trevligaste engelsktalande personerna här faktiskt. Riktigt roligt att prata med dem. De är dubbelt så gamla som mig men de har haft ett roligt liv och har fortfarande det. Samtal med dem lär ske snart igen.

Conversation

Inga kommentarer: