söndag, juni 04, 2006

Always the best

Jag vet inte vad jag gör men något gör jag så det blir fel. Jag blev lite ledsen och gjorde en vän ledsen igår. Det kändes inte bra alls. Jag vill att mina vänner ska vara glada och lyckliga. Jag var orsaken till att min vän blev ledsen också. Inte alls bra, skärpning dytte.

Det är för oss som solen går upp

Min vän tror att jag kommer svika, att jag inte kommer finnas där när jag behövs som mest. Det sitter i bakhuvudet och är oerhört svårt att släppa. Det förstår jag verkligen. Om du bara visste, om du bara visste min vän vad jag tycker om dig så skulle du inte tvivla på mig. Du hade blivit förvånad och stolt.

Man saknar inte det man har förren det är borta.

Jag slåss med mina tankar om dig och dig och dig och dig. Ni slåss om mina tankar och vissa får mer tankar än andra. Vissa förtjänar dem mer än andra. Som idag så är det två personer som fått mer tankar än andra. Min vän och min andra vän Sandra.
Sandra hjälpte mig idag, hon lyssnade på mig och sa vad hon tyckte. Hon gav mig några tankeställare och tips på hur det kunde gå bättre.

Ska vi köra på det då eller?

Kom ihåg min vän, du är speciell och kommer alltid att vara. Du vet vart du har mig, jag sviker dig aldrig.

Always the best!

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: