tisdag, juni 20, 2006

Please come and rescue me

Jag vill röra mig ut på främmande vidder med dig. Jag vill se världen med dig. Du ser allt så likt mig men ändå så totalt annorlunda. Du är speciell, du är.........

Jag vill verkligen resa med dig. Det vill jag. Du betyder allt för mig. Jag älskar verkligen dig.
Jag vill bli gammal med dig men det är så svårt. Jag vill dela glädje och sorg med dig. Jag vill skratta och gråta med dig. Jag vill inte vara utan dig en endaste sekund. Det är för dig jag andas och för dig jag lever. Utan dig finns det ingen mening med livet, du är livet.

Det är bara det att jag har en fikus som behöver vattnas. Han kan inte lämnas ensam för länge, han kan dö då.

Catch u later!
Dytte

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. kolla den här bloggens namn!!

Anonym sa...

Så fint och så vackert...

kram