tisdag, juni 20, 2006

Underbart

Var och badade i Söndags. På ett ställe som heter Svalnäs. Riktigt gött var det, mycket folk men det spela ingen roll vi hitta en fin fläck brevid Elin som var ledig. Där tog vi plats, jag, L, S, F, C och M. Det blåste rätt bra men det var ruskigt skönt i vattnet ändå. Tiden på stranden var underbar. Det får vi allt ta och göra om.

Do it and do it again

Ahh jag drömde inatt. Det var helt sjukt kul egentligen. Jag drömde om att jag var riddare ihop med en kompis. Säkert inspirerat av mitt föregående inlägg. Det hann inte hända så mycket tyvärr men den korta stunden det varade var grym. Jag gillar riddare, möjligtvis för att det var mer kamp och mer ära då än vad det är nu. Nu behöver Bush bara trycka på en knapp så är hela planeten utplånad. Pfff

Pyttsan

Catch u later!
Dytte

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad säger du, Jocke? Du och jag flyttar tillbaka i tiden och blir riddare!!

Anonym sa...

ibland är du allt bra underlig du joakim!

Anonym sa...

Elin: Sure thing! Will do!

Hultan: Jag vet, men visst är de det som gör mig till den jag är?

Anonym sa...

Kan lista ut alla utan M tror jag.. hrm..