lördag, juni 10, 2006

Jag känner en bot

hon heter anna, anna heter hon. Hon kan banna dig så hårt.

Fotbollsvm, bal och ett herrans liv. Det ser ut att bli en bra dag fast lite stress då jag ska på balen samtidigt som delar av Sveriges match är. Det känns hårt, jag offrar mig dock för de jag känner. De betyder så mycket för mig så det är lugnt.

Daniel släng dig i väggen trots att det är vm

Vm inleddes starkt igår av Tyskland mot Costa rica! Bra inledning på ett vm som ser ut att bli stort där borta i Tyskland. Det ser förresten inte att att bli stort, det ÄR stort!!! Det kommer bli en grym sommar oavsett hur långt Sverige går.

Here we come

Bilder från balen kommer senare sen, antingen ikväll eller imorgon. Det kommer bli vackert, underbart och alldeles perfekt.

Perfect

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: