onsdag, juni 28, 2006

Du är speciell

Du är min alldeles egna fikus!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Söt du e, skratt.

Anonym sa...

Du är för söt...

Anonym sa...

Oj det råkade bli liiite fel, men jag lovar att bli mer aktiv i läsandet av din blogg. Kram

Anonym sa...

Tror du har glömt att vattna den sen igår natt.. Den känner sig nog lite ensam.. Men bara lite.. Glöm inte vattna den idag! Puss (L)

Anonym sa...

Malin: Jag började fundera på hur jag kunde få 4 svar på detta inlägget. :P

Emma: Jag vattna den lite idag och jag ska vattna den ikväll igen. Den fyller år idag, visste du det?

Anonym sa...

Jasså? Där ser man.. Jag hade mina aningar om att den gjore det faktist;)

Anonym sa...

Särskillt när fikusens vänner ringde till den klockan 4 i natt.. *Gäsp*

Anonym sa...

Emma: Då är det hårt! Jag skulle inte ringa min fikus kl 4 på natten. Den sover då

Anonym sa...

Skratt, ja det blev liite udda.. men du e söt ändå.. kollade efter dig på Olins ikväll.. men ingen Dytte så långt ögat kunde nå...