fredag, maj 26, 2006

Decibel, teknik, love

Du kan inte springa ifrån mig, jag kommer alltid ifatt dig, jag är ditt samvete.

Jag dansar som aldrig förr. Dansa dansa dansa, stegen är snabba och lätta. Inga misstag nu inte, jag lär mig hela tiden men jag tar den dansen jag är bäst på och gör få misstag med. Jag har äntligen lärt mig, jag har utvecklat en teknik som tar de flesta.

Dance baby, dance with me

Det känns som att jag äntligen levererar. Känns som att jag äntligen lever upp till mitt namn och rykte. Vem är du att döma mig nu? Det går inte döma mig nu, jag är untouchable. Det finns människor som tror på mig och litar på mig. Nu får ni äntligen lön för mödan, nu visar jag att det fungerar. Jag visar er att ni kan lita på mig och att det verkligen fungerar bara ni lyssnar på mig. Jag har bevisat att jag äntligen har rätt.

Me like

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: