fredag, maj 26, 2006

It´s calling for you

Du är den jag tänker på, du är den jag drömmer om, men jag vill aldrig vakna.

Saker har väldigt jobbiga både för dig och mig men jag vill att du ska veta at tjag alltid kommer finns här att jag aldrig kommer lämna dig för det är dig jag tycker om det är dig jag vill ha, du är det bästa, för det är du och jag för alltid, jag släpper dig aldrig,ta inte mina rader som tomma ord. du vet att jag finns här när stormen kommer, när du faller ner så finns jag här för att ta emot, vi klarar det tillsammans, du måste bara lita på mig.

Listen to your heart

Jag undrar vad du gör just nu och undrar vad du tänker, jag tittar upp mot stjärnorna och ser ditt namn blänka, jag älskar se dig skratta och jag älskar att se dig glad. Jag vill stanna för evigt för den kärlek jag känner för dig är helig. jag saknar dig så fruktansvärt utan din närhet jag undrar när vi ses igen och när jag får hålla om dig, och känna dig andas shit vad jag saknar dig.

I dont know why

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: