onsdag, maj 03, 2006

The game is on!

Don´t hate the player, hate the game!

Jag har tidigare sagt att jag passar bättre som domare i spelet dem kallar kärlek än en deltagare. Jag har dock funnit något väldigt intressant som kan hjälpa mig. Något som kan få mig in i spelet igen, som en deltagare.

Welcome back in the game!

Jag har något som kallas "en-fix", inom vissa kretsar så liknas detta vid en sjukdom. Det bra med det är att jag kan bli "frisk", men det kräver en rätt sjuk medicin. Jag är inte säker på att jag kommer ta den än, frågan är om jag ens får tillgång till den.

I´m not sick, but i´m not well and i´m so hot cause i´m in hell!

Jag har hela tiden gett andra tips men inte använt tips själv bara för att jag sett mig som hmm en guru? En mästare för hur andra ska göra, men gurun borde då visa bra erfarenheter av sina tips. Fast jag som guru visar dåliga erfarenheter av mina knep för att sedan ge er de rätta tipsen för att ni ska lyckas.

Me+Guru=NOT true

Jag har skaffat mig egna gurus och lärare nu. Jag har skaffat mig domare som bedömer mina felsteg och hjälper mig på vägen. De sätter upp nya regler för mig som jag inte haft tidigare och som jag inte ens hört talas om. Jag själv skulle inte rekommendera visa saker de tycker jag ska göra, men en del annat är grymt fascinerande och mycket intressant.

My own Guru!

Nu ska jag lära mig min nye gurus tips istället för att testa mina nya. Vi får se hur det går med detta. Det gäller att lära sig allting nytt och våga pröva det. Nu får vi se vart mina nya gurus tar mig!

Träning ger färdighet!

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: