söndag, maj 14, 2006

Trevligt, angenämt

Strange things do happen

Det kommer bra saker även ur de mest träkiga händelser har jag sagt. Jag håller fast vid det och tror verkligen på det. Det bekräftades till viss del idag också. En vän till mig gjorde slut med sin pojkvän idag. Det ledde till att hon ringde mig och ville prata om det.

Good things do happen, you just have to look a little bit closer

Det samtalet var det bästa som har hänt under hela dagen. Vi pratade inte enbart om det dåliga utan lyfte fram det bra. Alltså att det kommer bra saker även ur de dåliga. Jag blev väldigt glad först över att hon ringde, det var mycket oväntat. Sen att samtalet utveckla sig till något bra och positivt istället för något negativt.

Bad things come and good things come out of them

Jag är glad över att ha lärt känna den här personen. Jag började prata med henne av en ren slump och det är en slump jag är väldigt glad över. Hon frågade mig alldeles nyss när jag pratade med henne och jag sa att jag bloggade, om det var ett djupt inlägg igen. Ja det får du själv bestämma.

You decide, your call

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: