lördag, maj 06, 2006

Stand by the devil

Stand alone

I´m all alone, standing here watching out over the world.

Jag glömde allt för en timme. Jag var glad i en timme av mitt liv, då jag glömde allt vad olycklig heter. När det sedan kom tillbaka, kom det hårdare än innan. Ett slag, rakt i ansiktet.

Hit me baby, hit me

Det är mycket jag vill göra här i livet. Diskuterade med en kompis idag om att jag fortfarande vill till New York och bo där. Min stora dröm, stora dröm. Jag drömmer mycket och gör lite. Det är sorgligt!

Dream on baby, dream on

Jag var på fest idag. Riktigt tråkigt måste jag säga. Jag ville åka hem men struntade i att säga att jag hade tråkigt för att jag inte ville skapa dåliga vibbar hos dem andra. En stund senare säger en kompis att hon också tycker det är tråkigt, sen drog hon och en annan kompis hem. Det var dem jag kände mest. Vad fan skulle jag göra på festen nu då? Jag började gå hemåt, jag hade fan kunnat gå hem också men kompisen kom och hämta mig. Jag gillade inte alls festen, det var ruskigt tråkigt.

Sorry try again!

Mina kompisar drog och sen var jag tydligen en skithög! Tack för den, kändes bra. Speciellt som jag inte redan var sur innan, jag blev bara gladare efter jag hörde detta.

Fucked up

Catch u later!
Dytte

1 kommentar:

Anonym sa...

Din skithög!!! :)