söndag, maj 28, 2006

Me, myself and I

Det är ett fel som begåtts någonstans för att jag ska känna så här. Jag litar inte så mycket på denna människan som kan kanske borde. Vem kan egentligen klandra mig? Jag vet ju knappt någonting om denna människa, då är det väl inte mer än rätt att jag undrar?

Trust or not, think

Jag litar på många människor och dem litar på mig. Du förtjänar mitt förtroende och när du har det är det svårt att bli av med det om du inte är riktigt taskig mot mig. Jag försöker alltid finnas där för dem i alla lägen. Jag värdesätter som sagt mina vänner väldigt högt och sätter ofta dem framför mig själv.

Friend, me like

Jag blir galen på detta. Jag säger åt mina vänner att inte tänka för mycket och vad gör jag nu? Jag tänker för mycket och har blivit för känslomässigt engagerad i det. MISSTAG! Jag ska inte bli känslomässigt engagerad, först ska jag bli helt säker på att det är rätt. Jag brukar vara rätt bra på att bedöma sådant, vart tog den förmågan vägen?

Where did I go wrong?

Jag ska visa att jag är stark, men det känns som jag faller igen. Vad var det egentligen som hände? IDIOT! Jag vet inte om jag ska kalla mig själv det eller orsaken till det här problemet. Det är något fel men jag vet inte vad, litar jag inte på dig? Är det något med dig som är fel?

Wrong, dito, wrong

Det enda positiva med denna dagen är dem underbara sms som jag fått av en vän jag sätter högt på listan över just nu vänner, jag vill förflytta dig till en annan lista men kan inte göra det själv tyvärr. Jag litar oerhört på dig och vet vem du är och vad du står för. Jag vet vad du går för och du vet vad jag går för. Du skulle vara perfekt! Du är perfekt! Du, jag saknar ord.

A lot of cold hearts, you make my heart warm

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: