onsdag, maj 24, 2006

It´s time


Ditt namn finns djupt i mitt hjärta!

Mycket som händer samtidigt som det är lite. På vissa fronter är det fullskaligt krig och på andra är det fred. Jag gillar dessa båda fronter. En är händelserik och en är helt lugn. Det ger en speciell krydda på vardagen som jag känner smaken av, jag njuter.

Du sätter dina fotstpår, jag kommer ihåg.

Jag ska lära dig allt jag kan, ty jag är en jedimästare. Det är av mig du lär dig och det är utav mig du får din enorma vishet du bringar ut i natten med din ljussabel i din hand. Ut i mörkret och bekämpar ondskan som plågar ditt sinne. Släpp din vrede lös och slå dig lös från dina bojor.

Ohh look I can dance in the night

Jag försöker med detta varje dag och jag tror jag har lyckats till viss del. All ära till Fröken K, du fick mig att förstå. Allt handlar om dittan och dattan, det är så mycket mer jag behöver se. Ingen en-fix kan få mig att stanna upp nu. Jag vet bättre, jag har lärt mig. Jag stannar inte får någon, ni får stanna för mig. Fröken K, du är grym men det är fortfarande saker du behöver lära dig. Bye bye gone

Run, run like hell

Orden bara kommer till mig som ett vattenfall. Det går inte stoppa mig, jag är för stark, det har jag lärt mig. Ingen kan någonsin stoppa mig och jag ger dem inte möjligheten heller. Det är försent, sluta lek och väx upp pojkar och flickor. Gillar ni det inte? I don´t care!

How do you do?

Catch u later!
Dytte

1 kommentar:

Anonym sa...

Texten var bra. Men jag måste verkligen säga att bilden var det också. Ungefär så känner jag mig just nu....