måndag, juni 22, 2009

Chatt

Jag har alltid fascinerats av det här med chattrum. Hur många desperata kåta killar som skriker ut att de vill visa sin penis i en cam på msn. Varför gör man det egentligen?

Show me

Sen att det går cirka åtta killar på en tjej är ju en helt annan grej. Redan från början är ju chansen för en kille att få prata med en tjej relativt liten och sen om man sorterar på ålder är det ännu färre.

Less

Sen kan jag tänka mig vilket helvete det är för de få tjejer som är inne i dessa chattrum. Tänk er att nio av tio killar vill prata om sex med denna tjej. FY FAN säger jag. Till en början kanske killen verkar normal och vettig för att sen växla och börja prata sex och om de ska träffas och så vidare.

Meet

Sen finns det de äldre kvinnor som kommer med skamlösa förslag de också. I min oerhört djupa research var jag ju tvungen att sätta mig och chatta i en timme. Det var bland annat en 51-åring som frågade mig om jag inte ville hälsa på henne och känna på en mogen kvinna. Jag tackade vänligt men bestämt nej. Samtidigt blev jag lite mörkrädd och gick genast och låste min dörr. Ifall att.

Scary

Samtidigt fanns det faktiskt en och en annan normal person som man faktiskt pratade med. Men det var med en stor portion blyghet jag in i det hela. Inte riktigt min grej. Chattade senast för kanske fem år sedan. Om inte mer kanske. Men chatt är skrämmande men även roligt.

Do it on your own risk

Inga kommentarer: