söndag, juni 07, 2009

Deadline

Det gick i 190. Sen fick jag höja till 230 för att hinna med. Men det gick vägen men nu är jag lite trött. Min planering var inte den bästa och jag fick slita det sista. Men så kan det vara ibland. Men mina arbetsuppgifter var fler och större än vad min chef hade informerat mig om.

Bigger

Sen att jag var helt själv att skriva sport under helgen var det inte heller någon som berättade förrän ikväll. Vilket var lite sent. Men jag, som tidigare jobbat två gånger på mac på ett cirkum, fick en massa uppgifter jag skulle göra på datorn. Hur fan gör jag det då var en fråga som jag ställde mig jämt och ständigt. Ibland känner jag mig väldigt okunnig. Som idag. Men jag är ung och lär mig hela tiden. Idag löste jag alla problem trots min okunskap.

Knowledge

Men för att summera helgen så var det riktigt roligt och jag känner verkligen att det är detta jag vill göra. Alltid kämpandes mot en en deadline. Det var lugnet i stormen och när deadline kom så satt min redigerarkompis och kämpade febrilt för att få ihop det. Vi lyckades och det kändes så jävla skönt. Imorgon kan jag "skryta" med att jag har hela sporten i tidningen och det är aldrig fel. De på ångestfabriken kommer bli stolta över mig.

Mission accomplished

Inga kommentarer: