måndag, juni 29, 2009

Magasin

Jag måste börja packa. Har inte gjort det. Ska försöka hitta något företag i Skövde där jag kan magasinera mina saker men det närmaste jag har hittat är i Göteborg. Det kan vara lite för långt. vi får se lite. Vet inte riktigt hur stort förrådet ska vara heller. Men det löser sig alltid. Får se vad allting kostar också.

Cost

Hittade precis ett företag som har magasinering i Skövde. Får se lite vad det kostar bara. Då kan jag köra dit lite hela månaden nu för att sen ta det sista när det närmar sig. Det roliga är att folk fortfarande oroar sig för vart jag ska bo och vart jag ska ta vägen och dittan och dattan. Jag är nog den som inte är orolig överhuvudtaget. Det ordnar sig. Det gör det alltid på något vis.

Sort it out

Nu när jag tänker på det är det inte långt kvar. Sex veckor är allt som är kvar. Sen är det tänkt att jag ska göra något annat. Vad är ju inte bestämt än men det ska bli roligt. Jag ser fram emot detta.

Great times

Inga kommentarer: