torsdag, juni 25, 2009

Godkänd

Jag spelade fotboll igår. Det gick sådär om jag ska vara ärlig. Hade inte det rätta steget och inte tekniken heller även om jag bjöd på ett nummer eller två. Vissa delar av mitt spel kändes väldigt bra men orken tröt i värmen. Sen att jag skrapade upp mitt ena knä och trampade snett gjorde inte saken bättre.

Soccer

Totalt var vi 20 personer som spelade och det var riktigt roligt även om man som sagt inte var på topp. Det finns ju fortfarande lite boll i mig och det vore roligt att visa att man fortfarande duger. Den dagen var inte idag tyvärr. Vissa var små och kvicka och jag trodde de skulle vara jobbiga matchen igenom men de var lätta att läsa som tur var. Ibland ska man ha lite tur också.

Football

Med tanke på att det var några år sen jag spelade seriöst så blev betyget precis godkänd. Lyckades med några crossbollar, några dribblingar och några bra brytningar. Man kan inte vara bäst jämt och jag var långt ifrån bäst. But hey, i got the whole summer to improve.

Improve

Inga kommentarer: