torsdag, juni 25, 2009

Workload

Nu är min helg uppbokad så det skriker om det. Imorgon jobbar jag till 15:00 och sen får jag åka hem och vila någon timme och äta något för att sen åka iväg och jobba för tidningen. Så mycket för en ledig kväll och vila upp sig. Den texten ska jag helst vara klar med samma dag då jag kanske inte hinner det annars.

Match

På lördag ska jag förmodligen prata med spelare från det nya landslaget och göra två STORA intervjuer med två spelare. En av dem är en riktigt stor spelare som kommer gå långt. Det kan komma att ta en stund att genomföra. Men det kommer bli grymt roligt. Sen blir det hem till Skara (intervjuerna sker i Göteborg) för att lira tennis med kompisarna. Får ordna mig ett tennisrack på vägen hem också.

Nya tennis

På söndag ska jag jobba för ångestfabriken då jag valt att jobba extra. Alla pengar jag kan få in till höstens ännu okända bravader kan vara bra att ha. Pengarna rullar in som de ska nu? Ja, förhoppningsvis gör de det. Men en del kommer försvinna på min roadtrip där jag ska jobba med boken och hälsa på vänner. Jag hyr en bil om jag inte får någon kompis att låna ut sin bil till mig. Ska kolla med en jag känner också om jag kanske kan köpa en gammal skrutt av h*n. Får förmodligen fixa något på den i så fall men det får jag väl ta. Jag som är den minst bilintresserade killen av alla jag känner ska fixa billen då. Låter väl som en superb idé?

Cars

Inga kommentarer: