fredag, juni 19, 2009

Crazy

Ikväll blev jag sur på tjejen som går under namnet "crazy bitch". Anledningen till att hon kallas så är för att hon är galen, puckad och allmänt bitchig. Den enda hon ser till är hennes eget bästa.

Best

När jag åker med till jobbet blir vi alltid tre personer i baksätet. Detta är något hon finner oerhört jobbigt för att hon inte får breda ut sig. Hon har klagat över att vi åker tre i baksätet (ett baksäte som är gjort för tre personer) för de andra i bilen. Vilket alla andra tycker är väldigt omoget och töntigt av henne. Ingen annan har problem med det utan det är bara hon.

Bitch

Idag när hon fick reda på att jag går över till att bli sommarjobbare istället för inringare och kommer därför jobba hela tiden fram till mitten av augusti. Detta togs inte emot med en glad min av henne om man säger så. Första frågan som kom efter mitt besked var "finns det ingen annan som åker från Skara?". Frågan säger väl allt egentligen.

Question

Om det inte vore för att jag inte har en bil utan är tvungen att åka med henne varannan vecka (de är två personer som kör varannan vecka) så skulle jag inte åka med henne. För hon är så puckad och jag ogillar henne starkt. Ville bara få ur mig det i hopp om att bli på lite bättre humör. Ni behöver inte läsa. Bra att jag skriver det sist i inlägget så ni vet, haha.

To late

Inga kommentarer: