fredag, juni 05, 2009

Idag blir det bio. Terminator - Salvation. När kompisen föreslog detta tänkte jag "gött, grabbkväll". Föreslog att vi skulle ta med en kompis till och sa att det skulle bli gött utan tjejerna. Hmm, fick lite fel. Svaret blev att hans tjej skulle med och då kunde lika gärna den andra kompisens tjej också följa med. Jag får bli det femte hjulet men jag är glad ändå.

Happy

Imorgon är jag vikarie-dytte och det med en flagnande panna efter förra helgens jobb. Om solen visar sig i helgen är det kepsen på. Klassisk dribbling av Maradona som motiv. Matchen mot England 86. Say no more. Ska bli kul och jag är faktiskt lite nervös. Att komma in som vikarie en helg är aldrig fel och det öppnar fler dörrar för mig. Får se till att allt blir rätt. Inte slappna av som jag gör ibland. Måste sitta i ryggmärgen.

Doors

Söderling gick för övrigt vidare till Grande Finale i Roland Garros. Sjunde svensken någonsin och det ska han ha credd för. Jävligt bra. Får se om det blir Petro eller Federer i finalen bara. Jag vet. Sport. Inte något för er kanske. Men jag är nörd. Blir lätt så.

Nerd

Inga kommentarer: