fredag, februari 13, 2009

All days are kind of good

Imorgon är det alla ensammas dag eller alla hjärtans dag beroende på vilket namn du vill använda för dagen. Beror på om du är i ett förhållande eller inte. Det får mig att vilja spy lite grann för att jag inte har någon och alla andra ska gulligulla med deras flick/pojkvän.

Gull i gull

Morgondagen kommer därför ägnas åt att kasta ägg på förbipasserande bilar. Tända eld på papperskorgar och slänga in hundbajspåsar genom öppna fönster. Nä, men allvarligt. Det blir väldigt lugnt. Nästan för lugnt. Lite så jag funderar på att dra upp till Stockholm bara för att. Det är aldrig fel att komma dit. Jag saknar staden ju mer jag tänker på den.

Cities

Det är Göteborg och Stockholm som är mina två favoritstäder. Göteborg för det lilla i det stora och huvudstaden för det stora i det stora. Vad jag inte skulle ge för att få bo och arbeta i någon av dessa två städer.

Love G and S

1 kommentar:

Anonym sa...

Det vi gjorde var betydligt bättre än gulligullandet =)