torsdag, februari 12, 2009

Skrattretande

Nu är kommentarerna uppe på tapeten igen. Det är inte bara i artikelns kommentarer som jag får påhopp nu. Det sprider sig till andra sidor också har jag fått reda på. Samtidigt som jag försöker att inte bry mig om kommentarer är det ibland svårt.

Hard

Ibland undrar jag vad de har för syfte med deras kommentarer. Om de ens har något syfte. Är det för att dölja sin dåliga självkänsla som de försöker hävda sig ute på internet? Har de något emot mig som person? Svårt att ha något emot mig om de aldrig träffat eller pratat med mig.

Talk to me

Jag tänker ibland att jag ska svara. Samtidigt vill jag inte ge dem nöjet att få ett svar och sen att jag får ytterligare ett dumt svar tillbaka. För det mesta är en diskussion med en som kommenterar mina texter väldigt onödiga. Jag har försökt med det tidigare. Det gick inte så bra, gick åt helvete faktiskt.

Hell is coming

1 kommentar:

Anonym sa...

det finns de som uppskattar ALLT du gör. kram