måndag, februari 16, 2009

Be positive

Jag sitter och funderar på om jag måla några tavlor eller om jag ska låta en kompis göra detta åt mig. Det ska vara tavlor med positiva budskap som jag ska kunna se praktiskt taget vart som helst i lägenheten. Positiva ord kan man aldrig få nog av och det höjer en något oerhört bara det bankas in i en tillräckligt länge.

Long enough

Jag vet inte vad som har hänt nu på sidan jag skriver för men nu helt plötsligt är det positiva kommentarer jag får. Det roliga är att jag inte förändrat något i mitt skrivande utan jag skriver på samma sätt som tidigare. Kanske har de accepterat mitt sätt att skriva eller så orkar de helt enkelt inte bry sig längre. Det som är tråkigt med positiva kommentarer är att vi människor är väldigt dåliga på att uttrycka dem. Negativa kan vi vara till tusan men när det kommer till att uttrycka positiva tankar och åsikter om andra blir det helt plötsligt "jobbigt". Är inte det konstigt?

Positive

Inga kommentarer: