onsdag, februari 25, 2009

Hjältar

Jag följer serien Heroes. Den dog ut lite när manusförfattarstrejken (vilket långt ord) var. Efter det har den aldrig riktigt återhämtat sig känns det som. Visst den är fortfarande populär men inte så förbannat populär som den var tidigare.

Poppis

Jag tycker fortfarande att det är en bra serie men inte sådär förbannat bra som det var tidigare. Ändå följer jag serien och tycker den är bra. Det värsta är att avsnitten kommer med så långa mellanrum (läs en vecka). Därför får jag pina mig igenom en vecka för ännu ett avsnitt av vad som kan vara en av de bästa serierna någonsin. Denna och Band Of Brothers är i en klass för sig själva. Det märks inte att jag är kille va?

Guystuff

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar också band of brothers men jag är minsann ingen kille!

Jay sa...

Sändra: Förlåt. Jag drog mest en generell gräns och den var att de flesta som ser på band of brothers är killar. Hoppas du inte tog illa upp. :D