fredag, februari 27, 2009

Why not?

Det har varit fullt upp idag(läs torsdag) och jag har fortfarande inte gjort klart min artikel. Varför inte? Det var så att först var jag iväg med min svåger och hjälpte honom och sen var jag med två kompisar i Skövde. Jag kom hem för cirka 20 minuter sen och jag tänker inte sätta mig med det nu då det tar ungefär två timmar för mig att skriva klart det om inte mer.

Write later

Blir den klar imorgon? Nej, det kommer det inte bli. För imorgon är det full rulle igen. Imorgon (läs fredag) 09:50 befinner jag mig på en buss på väg till staden jag älskar. Väl där blir det, som vanligt, några intervjuer och sen hänga med M. Vi spelade squash sist jag var där och det var förbannat roligt. Därför blir det ett pass med squash även denna gång. Jag åker hem på lördagen för M ska plugga på söndagen. Då lär jag få skriva ihop mina intervjuer så att det nästa torsdag finns en artikel redo.

Wrote

Sen är jag fortfarande lite sur över resan till Spanien som jag inte får följa med på längre. Kanske är detta min hämnd. Att strunta i att skriva en artikel för en vecka. Rätt åt dem, tycker jag. De förtjänar det. Samtidigt skadar det väl förmodligen mig mer än vad det gör dem. Men det skiter jag i just nu.

Revenge

Inga kommentarer: