onsdag, februari 04, 2009

Work is all you got

Jag har varit upptagen hela dagen. Är fortfarande upptagen men bör vara klar inatt någon gång. Imorgon är mitt schema lika fullspäckat. Det känns jobbigt. Allting hade kunnat undvikas om människor inte bestämt sig för att ge mig en massa nya uppgifter samma dag som de ska vara klara eller dagen efter. Detta när jag redan har mycket att göra.

Lot of work to do

Har även fått en lös förfrågan om att åka till Spanien och jobba i nio dagar. Jag tycker det verkar intressant och kommer förmodligen åka dit. Det blir jag och en kille till som kommer kolla massa fotboll och skriva om detta. Finns ju någon intresserad här hemma också. Säger dem i alla fall.

Interested

Jag köpte två böcker idag också. Om det smakar så kostar det säger man. Då smakar detta något gudomligt måste jag erkänna. För två böcker gick på över 700 svenska riksdaler. En lyxmåltid som heter duga.

Eat me

Inga kommentarer: