söndag, februari 22, 2009

Work and no play

Det har varit en lugn dag idag. En dag som ägnats åt att läsa böcker, göra research och planera kommande uppdrag. Imorgon har jag ett fullspäckat schema då samtal ska ringas, människor ska mailas, personer ska träffas och intervjuer planeras och skrivas.

Write this down

Imorgon ska jag också registrera en ny hemsida och få upp den så fort som möjligt. Sidan ska ta upp ett ämne jag var väldigt kunnig i tidigare och där jag fortfarande har en del kunskap. Kommer nog bli väldigt roligt när allting väl är klart.

Knowledge

Jag skrev i första stycket att jag ska maila lite människor. De som har ett mail att vänta är en webbdesigner, några skolor, några kollegor och en klubb här i Sverige. Webbdesignern för en hemsida jag håller på med, skolorna för att fråga om deras studenter är intresserade av ett projekt jag håller på med. Kollegorna är de jag ska jobba med på den nyss nämnda hemsidan som designern håller på med. Den hemsidan som webbdesignern gör åt mig och den jag ska registrera imorgon är dock två helt olika sidor.

Design

Inga kommentarer: