fredag, februari 27, 2009

Muppskägg

Jag har ont i magen. Har inte ätit frukost än. Sen är jag väldigt trött också. När man går och lägger sig efter tre och går upp vid strax före nio så kan vem som helst räkna ut att man blir trött. Var tänkt att jag skulle raka mig nu på morgonen (intressant information) men jag trodde att min buss mot Göteborg gick 09:40 men kollade och såg precis att den gick 09:50. Det vill säga att jag hade hunnit duscha.

Shower

Nu får jag istället se ut som en mupp med fem dagars skägg i ansiktet. Det får väl gå, för den här gången. Mina ögon är fulla av grus och jag vill bara stänga ögonen för att sova igen. Får försöka sova på bussen och hoppas på det bästa. Sovandes som en mupp med muppskägg.

Tack för mig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att sova på bussar är ju aldrig fel. Jag sov alltid som ett litet (dregglande) barn när jag buss-pendlade till gymnasiet i tre år, det som egentligen är jobbigt är alla andra som kan se en.. xD

Jay sa...

Zarah-Lou: Haha förstår att det är jobbigt. Jag dreglar dock inte :P Men jag har en tendens till att "äta" i sömnen. Så jag kan sova och sen, helt utan förvarning, drar jag fram huvudet och tar en tugga luft. Det hela ser väldigt roligt ut för de som tittar. Jag skäms mest.