måndag, februari 09, 2009

Plötsligt händer det

I veckan är det väl lite saker som händer. Ska ner till Göteborg. Åh vad jag älskar den staden. Väl där ska jag göra runt tio intervjuer. Det är en del. Sen har jag att göra i lika många veckor. Innan den tiden är över har jag hunnit åka till Spanien och kommit tillbaka till Sverige igen. Om allt går som det ska. Vilket det nästan aldrig gör för mig. Men jag måste ändå få tro.

Belief

Spanien som sagt. Det ryktas om att jag ska dit för att skriva om fotboll i mars. What a chocker. Kanske inte men så är det sagt i dagsläget. Inte alls dumt. I veckan får jag också samtal från en tidning som vill att jag ska jobba med en fotbollsbilaga som ska komma ut någon gång i april. Om jag ska jobba med den denna månaden eller nästa vet jag inte än. Det får jag reda på när samtalet kommer under veckan.

Footboll=work

Vad står mer på schemat? Förhoppningsvis ett par arbetsintervjuer. I dagsläget vet jag inte det. Jag kan bara hoppas. Det står "sök jobb" som en punkt på min lista över saker att göra också. Än är jag inte klar. Ska försöka hitta en ny form på mina krönikor också. Som det är nu är det fel form på dem. Får se om jag kan ordna något nytt där. Inget mer på schemat vad jag kommer på.

Scheme

Inga kommentarer: