fredag, februari 20, 2009

Sell me some sand

Jag ska snart iväg på möte. Den där kära webbdesignern väntar på mig och han vill få, som han själv säger, "lite mer kött på benen". Jag ska kasta honom både en kyckling och en lammstek tillsammans med lite silvertejp. Där har han sitt kött.

Meat

Får se vad jag ska berätta för honom. Ska försöka göra en bra deal med honom. Som jag sa till en kompis idag "jag kan sälja sand i Sahara" för att ge exempel på min oerhörda skicklighet att sälja saker. Därför är jag säker på att jag kommer lyckas sälja en bra deal där det mest är jag och mina vänner som tjänar på affären. Synd för designern men desto bättre för oss.

Better

Efter det bär det iväg till Skövde för ett möte med min vän och kollega. Det ska diskuteras vad vart nästa mål är. Hur pengarna ska strömma och hur vi ska bli snuskigt rika till slut. Problemet är väl att vi varken har en eller två kronor just nu. Varför tror ni jag ska fixa en bra deal?

Deal

Kvällen går i dansbandens tecken för ikväll kommer Scotts till Skaras uteställe. Det är en rekommenderad ålder på 25 starka år. Vilket varken jag eller mitt sällskap för kvällen innehar. Därför får vi se hur det går. En sak är säker och det är att det kommer bli roligt oavsett om vi kommer in eller inte. I'm putting on my danceshoes.

Dance for me baby

Inga kommentarer: