onsdag, februari 18, 2009

Gotto work

Jag har tagit på mig en del jobb nu, både för egen del och för andra. Det som står på schemat just nu är:
1. Ragga en annonsör till en webbsida.
2. Skissa ner idéer för en hemsida för mötet som sker på fredag förmiddag.
3. Kontakta tre olika skolor för att så ett frö och se vart det leder.
4. Ringa runt till olika tidningar jag sökt för att få reda på hur det går med min ansökan.
5. Arbetslunch i Skövde för att diskutera reportrar, framtiden och hur vi tycker att det går.
6. Prata med en tidning för att sälja in en idé.
7. Skapa en ny artikelserie.

Som ni ser är det en punkter för en hel vecka framöver. Synd bara att tre av dessa punkter är på en och samma dag - fredag. Sen att jag idag och imorgon har det tight med tid gör det hela mycket jobbigare. Men det ska gå att lösa det här.

Nu är det dags att jobba.

Inga kommentarer: