lördag, augusti 18, 2007

Bloggeri

Många bloggar tappar sina läsare. Många bloggare lägger av. Många bloggare tappar det där lilla extra som gör dem läsvärda. Jag vet inte vad det är. Men jag har tappat intresset för många bloggar. Tycker inte de håller måttet längre.

Sad

Det är få bloggar jag läser med stort intresse numera. Idag känns det mest som en vana att gå in på deras bloggar för att ha något att göra. En blogg jag följer med stort intresse är Alex Schulmans blogg. Jag följde hans brors Calles blogg också, men han la av. Han tröttnade på alla elaka kommentarer.

Understand

Jag förstår honom. Han fick en hel del elaka kommentarer. Det får Alex också. Jag förstår inte hur han orkar fortsätta blogga. Men det positiva är väl mer än det negativa, antar jag. Att blogga är ju ändå en form av drog. Skulle nog klassas som en c-drog i England. Då får man en varning tror jag det är om man då skulle blogga.

Varning

Jag förstår inte vart alla intressanta bloggar tagit vägen. Kanske inte letar tillräckligt bra och noga. Eller så är det så att jag tappat intresse för den sk bloggsfären. Hur som helst så har ströläser jag mest bara för att ha något att göra nu för tiden. Måste nog skaffa mig andra vanor på internet. Vid datorn överhuvudtaget. För som det är nu kommer det inget kreativt ur dessa läsvanor.

It has to

Inga kommentarer: