söndag, augusti 12, 2007

Saknad

Direkt när jag lämnade av henne vid bussen och var på väg hem igen så ville jag ta första bästa tåg till Malmö. För att kunna möta henne vid bussen när hon kommer hem igen. För att kunna spendera mer tid med henne. För att vara henne nära.

Be with me

När jag gick på hem från station så kände jag en tomhet. Det var då jag insåg att hon verkligen skulle hem och inte skulle komma tillbaka på, ja jag vet inte hur länge. Samma visa varje gång. Jag vill verkligen inte åka ifrån henne eller att hon ska åka ifrån mig. Saknaden är enorm varje gång hon åker. Sen känns det också som att saknaden blivit större ju mer vi träffats.

Saknad

Nästa gång vi ses så blir det i Stockholm. Då ska vi spendera vår helg där ihop. Kommer bli helt underbart och jag kommer njuta av varje minut jag får tillsammans med henne. För det gör jag varje gång jag är med henne. Jag erkänner, hon gör mig lycklig. Väldigt lycklig. Extremt lycklig.

Lycka är J

Inga kommentarer: