fredag, augusti 17, 2007

Viktig

Jag gillar att känna mig viktig. Erkänner det nu. Gillar när jag får bekräftelse och att folk gillar det jag gör. Blir alldeles varm inombords och har ett stort leende i tanken. Vet att det är lite egoistiskt att tänka så. Kanske mycket egoistiskt men det är sån jag är.

Way I am

Jag kanske har ett behov av att hävda mig. Eller så är jag maktgalen. Jag vet inte. Vilket som känns det som. Fast ändå har jag inte det och sen är jag inte så maktgalen. Det är nog mer att jag är osäker. Osäker på mig själv och vad jag är kapabel att göra och klara av. Men jag visar inte den sidan. Eller jo, när jag vill känna mig viktig så är det en del av min osäkerhet. Det är nog då jag är som mest osäker. När jag söker bekräftelse och vill känna mig viktig.

Ödmjuk och lojal

Inga kommentarer: