tisdag, augusti 14, 2007

I am the reason

The reason

Jag har varit flitig idag. På ett bra och ett dåligt sätt. Om jag planerat bättre hade jag inte behövt vara flitig på ett bra sätt. Därav att det blir ett dåligt sätt. Förstår ni? Men jag har varit flitig idag i alla fall. Läste runt 100 sidor på drygt 60 min. Det är nästan 2 sidor i minuten och då läste jag ändå långsamt kändes det som.

Go faster

Den här veckan ska jag läsa runt 1000 sidor. Det blir några timmar. Totalt 10 h som jag ska läsa. Jag ska läsa tre timmar imorgon och tre efter det. Sen får vi se hur mycket jag har kvar. Det kanske finns bilder på vissa sidor? Då går det ännu snabbare. Men jag ska vara klar med läsningen senast på torsdag har jag bestämt. Sen ska jag läsa allt en gång till och börja med att lära mig ett nytt program.

Allt för den goda sakens skull

Nu ska jag ordna lite att äta till jobbet. Jobbar eftermiddag den här veckan. Hjärtat bankar lite hårdare nu. Det gör det av två anledningar. Den ena är J och den andra är när jag är rädd och orolig. Just nu är jag rädd och orolig. Men jag ska fixa detta. Jag ska verkligen fixa det. Även fast jag inte har en aning om vad tusan det är jag ska göra så ska jag fixa det.

Making it happen

1 kommentar:

Danne sa...

Jössös Dytte, vissa är flitiga med sitt bloggande! Det är väl inte metodlitteratur du läser menar du? Den är ROLIG!