måndag, augusti 13, 2007

Mysteriet med den försvunna plånboken del 2

Vi var helt utan chans att hitta den kändes det som. Då tändes ett litet hopp. Vi fick ett nummer till ett medium eller vad man ska kalla dem. Personer som hittar försvunna saker. Fick numret av ett medium som var ute hos min syster.

Out of luck

Vi kunde bara chansa så vi ringde den här personen vi fick numret till. Britta hette tanten som skulle hjälpa mig hitta min försvunna plånbok. Jag ringde...
piiiiip
piiiiip
piiiiip
Frågar efter Britta.

- Britta
-Hej, Jag heter Joakim.
- Jaha
- Jag fick ditt nummer av Annika. Ett medium i .......
- Jaha
- Hon sa att du var bra på att hitta försvunna saker.
- Nä, det är jag inte.
- Är inte detta Britta ......?
- Jo, det är jag. Men jag är inte bra på att hitta försvunna saker.
- Nä, okej. Då ber jag om ursäkt för att jag störde.
- Okej.
- Hej då
- Hej då

Skit också.
Dead end

Letandet fortsätter...

Inga kommentarer: