onsdag, augusti 01, 2007

Horflickan

Nu har han gjort det igen. Linus pratade med en tjej som jag har döpt om till hmm ja horflickan. Jag vet att det är ett taskigt namn och att hon säkert inte är en hora. Men man får inte ta det så allvarligt. Han kallar mig hora, F kallar mig hora. Det är inte direkt något skällsord för oss. Så ni tjejer som tänkte börja skälla på mig, snälla gör inte det.

Dont mind me

Men horflickan var det. Linus ska åka till henne idag. Han ska nog inte skinka på henne som Calle Schulman skulle säga. Men jag tror att han innerst inne vill det även om han inte säger det. Jag hatar horflickan som jag sagt tidigare. Jag orkar inte själv leta upp det inlägget men ni får gärna göra det. Där står det nog lite mer om varför jag ogillar henne.

Dislike

Han kommer hem imorgon. Enligt mig en helt ovärd resa. Men vill han åka till horflickan ska han göra det. Även om jag anser att det är slöseri med både tid och pengar. Så det så. Linus vet vad jag tycker om henne också. Jag skickade ett sms med linus väns nya smeknamn. Nu vet han och hela världen att jag kallar henne horflickan.

Fan vad jag är taskig.

Ogillar hur hon behandlat min vän Linus. Man gör inte det helt ostraffat. Om vänner blir illa behandlade så blir jag väldigt arg. Det är värre än att behandla mig illa. Mina vänner sårar man inte. Så är det bara.

Mina vänner betyder oerhört mycket för mig.

Inga kommentarer: