torsdag, augusti 02, 2007

Jag ska spöa hans bror

Igår jobbade jag, igen. Som vanligt dvs. Jag jobbade på åttan. Som igår var en linje hämtad direkt från helvetet. Ja, det är helt sant. Varje maskin jag stod vid vägrade att fungera som jag ville men när alla andra stod där fungerade den prickfritt.

Jag blev förbannad.

Idag är dagen då jag och åttan ska göra upp. Jag funderar allvarligt på att ta spöa hans lillebror. Linje 7 eller kanske linje 3. Då är han nog inte så kaxig längre. Då fattar han att han inte ska jävlas med mig längre. För jag blir arg på honom.

Det blir jag.

Idag hoppas jag att det ska gå bättre än igår. Så jag får en fin avslutning på min arbetsvecka. Igår var för övrigt en väldigt seg dag. EXTREMT SEG. Jag hade nog haft roligare med att räkna hårstrån på mina armar och ben. Även om jag hade fått börja om en sisådär 437 gånger.

Det är många gånger.

Inga kommentarer: