måndag, augusti 06, 2007

Wedding

Var i Malmö nu i helgen för att hälsa på J. Vi var på hennes brors bröllop. Jag var mer lugn än vad jag trodde att jag skull vara. Trots att det skulle vara första gången jag skulle få träffa flera av hennes släktingar. Fick träffa hennes moster och hennes mormor bland annat. Hennes mormor är ruskigt cool, tycker jag.

Cool

Men bröllopet gick bra även om jag hade tankarna på lite annat. Jag hade trevligt och jag hoppas verkligen att jag var ett bra sällskap för J och att hon inte fick skämmas allt för mycket för mig. Men det var "nära" att jag kom i handgemäng med hennes bror och hans gäng. Han upplyste mig klart och tydligt om att den jag pussades med faktiskt var hans lillasyster.

Rädd.

Jag fick aldrig stryk. Det var aldrig riktigt hotfullt. J trodde istället att de tyckte bra om mig. De kanske de gjorde. Vem vet? Men bröllopet var i alla fall väldigt trevligt och det var verkligen jättefint. Är jättetacksam och glad för att jag fick komma. Det var väldigt oväntat.

Tack.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är alltid bra sällskap. Jag mår alltid bra när jag är med dig. Även halvliggandes på marken på centralen ;D.