torsdag, augusti 23, 2007

Farväl MKV

Jag har inte fått det slutgiltiga beslutet än. Men jag vill redan nu säga hej då till er från mkv som läser denna blogg. Men som det är nu så kommer jag inte få gå kvar tillsammans med er. På grund av lathet, klantighet och okunnighet. Och självklart regler. Alltid dessa regler.

Regler


Som det är nu så kommer jag gå med er max en vecka till. Sen är det roliga över. Sen lämnar jag er för nya mål. Får prioritera om lite. Omvärdera situationen lite. Sen får jag glida in på ett annat spår. Spår som det finns så gott om i världen och jag glider bara in på ett annat nu. Precis som ett tåg gör.

Leaving you now

Men detta är mitt farväl till er mina kära klasskamrater. Detta verkar vara slutet för min mkvtid och jag vill bara säga att jag haft riktigt kul ihop med er. En tid jag alltid kommer minnas med glädje. Nu verkar det dock som att det är slutet på min tid med er. Hoppas ni får det roligt med metod c och c-uppsatsen. Hej då.

En vecka kvar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej men oj! Varför? :O